Leta i den här bloggen

måndag 18 mars 2013

Pokhara

 Är i Pokhara nu. Ett par dagar tidigare än jag hade räknat med eftersom jag blev sjuk under vandringen och var tvungen att ta mig ner igen. Den här bilden är tagen från min balkong.
Den här toppen kan jag också se; Fishtail. Det är helt fantastiskt att vara så nära dessa magiska berg.

Om jag tittar fram från balkong så har jag perfekt utsikt över sjön. Som ni ser så är det här det enda hotellet utan nån högre byggnad framför så det har Sunil ordnat perfekt. De undrade om jag ville byta rum då jag inte fick kontakt med nätet i rummet, men självklart är det viktigare med denna utsikt än att kunna surfa. Jag behöver bara gå ner en trappa för det.
På den här bilden är det lite dimmigt och det beror på att jag tog den i går kväll precis före det att värsta ovädret drog in med starka vindar och åska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar