Leta i den här bloggen

tisdag 28 maj 2013

Många olika trådar.....

 Det här projektet har varit för stort att släpa runt på bussen i flera dagar och nu känner jag verkligen att jag får ge upp. Det väcker cirka 600 gram just nu och det sista nystanet som jag också ska släpa runt väger närmare 300 gram. Så nu får jag lämna det hemma och hitta på nåt annat.
 Och i gömmorna hittade jag det här olivfärgade lingarnet. Jag har köpt det på kon från Danmark för ett par år sedan. Tror stället heter DKgarn. En somrig tunn tröja tänker jag mig.
Och samtidigt så gör jag ett par varv om dagen på nässelsjälen. 2 rapporter är så gott som klara, men jag ska sticka minst 8, så det kommer att ta ett tag innan den blir klar. Men vem har bråttom? Det är ju inte precis så att jag sitter här utan sjalar och fryser;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar