Leta i den här bloggen

söndag 2 juni 2013

På stickfronten inte mycket nytt


Idag är vi trötta, men igår var vi så här nöjda. Då var vi hos Stefan och Lotta i Kvarnbyn och grillade. Himla trevligt trots åskskurarna som kom ett tag. Tanke var att det skulle vara en massa fina bilder här på de övriga fina människorna som var där, men jag bråkar en himla massa med Google+. Får ingen ordning på det där med att föra över bilderna från mobilen och det gör mig galen. Nån som är duktig på detta får gärna ge mig en kurs.
Idag har vi ägnat dagen åt en annan väns flyttbestyr och jag känner att vi gjorde en massa nytta.

Det här med handarbete har det inte blivit mycket av de senaste dagarna , men jag har startat ett nytt bussprojekt i stickar nummer 2,5 så det lär nog hålla mig sysselsatt ett tag. Sarisilkeväste är klar och tvättad. Att det inte blir nåt foto på den just nu beror på att garnet brast på ett ställe när jag tvättade den. Surt som tusan, men jag ska ta tag i att försöka laga till det senare i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar