Leta i den här bloggen

torsdag 6 juni 2013

Saltstänkt dag

 Oj vilken dag det har varit idag. Men jag ska börja med gårdagen. Då firade vi min systerson och gudson Melker. Han tog studenten och här ställde hela familjen upp och poserade glatt. God mat och trevligt prat blev det också.
När jag ändå var i Borås så passade jag på att hälsa på familjen Tid/Brorsson i  Målsryd. Där sov jag över för att sedan i morse åka tillbaka till Göteborg med dom och plocka upp maken. Sedan blev det vidare färd ut till Hästevik där de har sin båt och en heldag på sjön i solen.

Fina Ida och hennes vän var med och klättrade bland klippor och kastade sig ut i det 11gradiga vattnet.



Det här med att kliva i och ur båtar går som en dans för vissa och känns lite knöligare för mig. Som tur är  så har de stort tålamod med mig.


Dagen avslutades med en glass i hamnen på Björkö.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar