Leta i den här bloggen

onsdag 12 juni 2013

Besviken

Försöker verkligen att behålla humöret och inte låta mina knasiga, smärtande nerver styra mitt liv. De är känsliga för kyla och tryck och varje dag gör det ont nånstans. Ibland mer och ibland mindre. Men igår blev jag förbannad, ledsen och besviken på min kropp då smärtan kom på ett nytt ställe. Nämligen höger pekfinger. Det gör att jag inte kan sticka och det blir ju ett galet tråkigt liv då. Att det blev så beror antagligen på att jag vill sticka tunikan jag håller på med tätt och fint och därför stickar ovanligt hårt. Ett ökat tryck på insidan av fingret under stickstunderna de senaste 2 veckorna alltså. Håller nu tummarna för att det ger sig efter några dagar och i värsta fall lämnar ett bestående känselbortfall efter sig. Och hädanefter så får det bli lös och ledig stickning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar