Leta i den här bloggen

onsdag 15 maj 2013

Foto och funderingar


Jaha, så här blev den när den är på kroppen min. Nu ska bara det somriga vädret komma också.
När Said skulle ta kortet idag så berättade jag om ett samtal jag hade med en vän igår angående fotade kläder. Vi pratade om hur tydligt det blir med vad olika former gör att kroppen ser olika stor ut. Och så är det verkligen. Det blir tydligt när man ser så många kort samlade på ett ställe. Och för er som inte känner mig så väl som vännen jag pratade med igår så vill jag bara förklara att jag är medveten om att jag ser större ut i vissa kläder och mindre ut i andra, men min filosofi när det gäller kläder är, tvärtemot många andras, INTE att se så smal ut som möjligt. Kläder och mode ska var kul, personligt och bekvämt. Jag går igång på sköna, vackra material som ska vara naturliga och gärna seconhand. Jag gillar att prova olika former och siluetter.
Alla former är vackra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar