Leta i den här bloggen

söndag 19 maj 2013

Familjeaktiviteter




             

Den otroligt vackra gårdagen spenderades på Hällereds provbana som är min yngste avkommas arbetsplats. Det är där Volvo testar sina bilar och Johan är provförare. Stället fyllde 40 år och det firades med en dag då familjerna fick följa med till detta annars väldigt hemliga ställe.
Vi såg en hel massa fina bilar som den här på kortet.

                            

Den här skönheten tog oss runt huvudbanan i över 200 km/tim. Liiiiiiite otäckt var det.
             
              
Den här snygga duetten tog mig tillbaks i tiden och fick mig att inse hur gammal jag är;)
Men det bästa av allt var att dagen tillbringades i sällskap med mina barn och andra favoritmänniskor i mitt liv


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar