Leta i den här bloggen

tisdag 7 maj 2013

Dagens outfit kan leda till spännande möten

Så här ser jag ut idag. Lite svårt att få med hela mig när jag ska fota själv. När jag står på busshållplatsen kommer en kvinna i samma skomodell men i en annan färg fram till mig. Hennes sko var i samma färg som mina byxor:) Jag har lagt märke till henne förut då hon har en stil jag gillar och hon uppenbarligen är en duktig stickerska. Idag kom alltså hon fram och kommenterade vilken fina skor jag hade. Sedan pratade vi hela vägen till jobbet. Väldigt trevlig människa och det är ju inte varje dag jag möter någon som ser ut som om hon har varit i min garderob och rotat.

2 kommentarer:

  1. Ja, verkligen superrevligt! Ska vi bli kompisar på fejsbook? Där liksom i verkliga livet heter jag Helena Sjöstrand Svenn.
    Vill du får du gärna radera kommentaren sedan...
    Allt gott!

    SvaraRadera