Leta i den här bloggen

söndag 26 maj 2013

Megaloppis




Första försöket med att sälja på Megaloppisen i Majorna gick bra. Jämfört med hur mycket det brukar "kosta" oss att gå där, så skulle ju minsta sålda pinal vara stor vinst. Och vi sålde en hel del grejer och framför allt så hade vi det väldigt trevligt.
Så här såg vår lilla plätt ut vid Plaskis.

Och så här såg jag ut i produkten de flesta potentiella kunder var intresserad av och det var ju smickrande att de gillade min nysydda klänning.

När jag hade parkerat bilen vi lånat så sprang jag på dessa skönheter och dom kunde jag ju inte låta bli. Älskar El naturalistas skor. I övrigt blev bara en Darbuka (arabisk trumma ) inköpt. Och det vi verkligen hade ont om i det här hemmet var ju skor och trummor;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar