Leta i den här bloggen

söndag 1 juni 2014

Bröllopet


Den här utsikten har vi haft sedan fredag  kväll då vi kom till Kyrkesund. Vi bode tillsammans med andra bröllopsgäster och hade det himla trevligt.


På lördagen promenerade  vi ner till bryggan och tog färjan över till Härön där bröllopet skulle hållas.

Brudparet anlände i sin båt som framfördes av kaptenen som sedan skulle viga dom.

 Visst är de otroligt fina där de sitter på Magasinet och intar en sjukt god middag?
 Så mycket god mat och goda viner. Trevligt sällskap och fin musik. Perfekt bröllop i mina ögon.
Nu har vi mellanlandat hemma innan jag ska åka till Borås och hämta hem lilla Sesam som har varit bortlämnad under helgen. Under resan dit och hem ska jag hålla mig kvar i den sköna känslan som den här helgen har gett mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar