Leta i den här bloggen

söndag 4 maj 2014

Min söndag


Den började med den här synen. Hörde maken gå upp ett tag innan mig för att gå ut med hunden. Sesam är väldigt morgontrött och lägger sig gärna igen efter morgonrastningen och det tyckte husse var en bra idé.

Lite senare stack vi iväg till bakluckeloppisen på Slottsskogsvallen. Hade glömt hur dammigt det kan bli på en grusplan när det inte regnat på länge. Sesam älskade det och rullade runt tills man inte längre såg att han är brun egentligen.


Jag var på jakt efter material till kuddarna jag ska sälja och då framför allt innerkuddar. Hade tur och hittade 3 i bra kvalité. Dessutom fyndade jag fina spetsar för 5 kronor metern.


Sedan har jag jobbat i ateljén. Det  är min tur att ställa ut i showroomet och jag var inte riktigt klar med de kuddarna, men det är jag nu. Har skyltat också, men det är ju hopplöst svårt att fota en fönsterruta. Särskilt i full dagsljus.

 Ungefär så här blev det i alla fall. På tyget i bakgrunden är det information om mig och kuddarna. Och så här ser aktivitetskuddarna ut som ligger i fönstret.

 Måste ju bara visa mina fina gerberor som fortfarande står sig så här fint. Köpte dom i påskhelgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar