Leta i den här bloggen

lördag 24 maj 2014

Fullt upp

Jösses så dåligt jag håller bloggen uppdaterad för tillfället. Det är liksom full rulle och inte så mycket tid och lust över till det. Jag har haft mycket jobb med saker som hänger ihop med att starta eget. Bytt bank och ordnat med allt som det för med sig och försökt få kläm på bokföringen. Sedan har jag en liten herre som håller mig sysselsatt.
Alla leksaker måste upp ur lådan under dagen så att jag har något att sysselsätta mig med på kvällen.

 Jag har gjort fint på balkongen.
Vi bekantar oss med nya djur och saker var dag.

Det har varit övernattande finbesök här också. Förutom det så har det varit barnvakteri, bröllopssömnad och allt det där man ska hinna med till vardags. 
Men nu så tror jag bestämt att nästa vecka ser rätt så lugn ut. Kanske får sticklusten en revival då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar