Leta i den här bloggen

måndag 26 maj 2014

Baddag

Jag tycker lite synd om Sesam när det är så här varma dagar och försöker ordna med bad om det går. Igår slank han ner en sväng i plaskis på Mariaplan, men idag så blev det ordentligt badat. Helen hämtade upp oss på väg hem från jobbet. Vi hämtade upp Tarzan och en liten goding som heter Hugo och promenerade sedan till Stensjön i Mölndal där hon bor.


 Hundarna hade det otroligt skönt och badade länge och väl. Förutom vi så var där en annan valp i början så det var mycket bus också.
Visst ser det mysigt ut?

Innan jag och Sesam åkte hem så gick vi allihopa och hälsade på Elsa och hennes föräldrar.

Har ju glömt att visa min fina gåva från en vän som skulle flytta. Hon hade "lite" tyg som hon undrade om jag ville ha. Klart jag inte sa nej:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar