Leta i den här bloggen

torsdag 15 maj 2014

Första poängen använda

Det är verkligen så att jag inte behöver varken kläder eller tyg, men ibland så kan man ju bara inte låta bli. I dag hände det sig att jag hamnade hos Ludvig Svenssons i Kinna och där skulle jag se om jag kunde fynda nån stuv eller så till mitt nystartade företag. Men så plötsligt föll ögonen på det här:
Ni vet hur musiker ibland får frågan; "vilken sång önskar du att du hade skrivit?". Hade nån frågat vilket tyg jag hade velat designa så hade det nog varit detta.
 Därmed är nollan i åtgjorda poäng borta. Jag har fått poäng varje utmaning och var uppe i 105 , men efter det här inköpet i ull som är ett möbeltyg men ska bli en häftig höstbyxa, så har jag gjort åt med 2,25 poäng.
Annars hade jag nog trott att mina första poäng skulle läggas på trosor. Behöver verkligen nya. Men idag kom det här med posten och nu ska jag provsy mina egna trosor inspirerade av andra i Sew for a changegruppen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar