Leta i den här bloggen

tisdag 11 februari 2014

Utmaningen klar

Jag trodde att det skulle bli svårt för mig med februariutmaningen i "Sew for a change". Dels för att jag rensade garderoben i Januari och så trodde jag inte att jag hade så mycket som jag inte använder sedan jag byggt upp ett helt nytt hem. Bestämde mig när vi kom tillbaks till Sverige att aldrig skaffa en massa onödiga grejer ju. Faktum är att jag faktiskt inte köpt så mycket. Men jag har bland annat hittat nytt hem åt smycken som jag fått vid en tidningsprenumeration, tomma glasburkar och flaskor som en syltande människa ska fylla med nya godsaker, värmeskydd som jag inte behöver längre då jag klippt mig superkort och lite sjalar då jag samlat på mig många genom åren. Nu ser jag med spänning fram emot nästa månads utmaning. Och att ta tag i det här projektet som har blivit liggande ett tag. Och inte att förglömma så ser jag fram emot Sesams hemkomst. Nu är det bara 10 dagar kvar till han flyttar hit.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar