Leta i den här bloggen

fredag 21 februari 2014

Fler aktivitetskuddar

Då den första aktivitetskudde funkade jättebra, så beställde samma boende ytterligare 2 stycken. Dessa kom att bli i en röd/orange färgställning och jag är nöjd. 
I botten av kuddarna ligger en mindre kudde i lin som är fylld med vete. Detta för att ge en skön tyngd i knät och eventuell värme då denna kudde går att värma.

 
Och plötsligt idag så slog det mig att det måste ju vara perfekt till en liten valp som saknar sin flock. Så det blev en tur till ateljén där jag slaktade en sidensjal jag fått av systern min. Fint ska det va liksom:)

Och nu ligger den här i den lilla bädden vi ska ha jämte sängen och bara väntar.

Den riktiga bädden är också klar och står och väntar på ett mattlöst golv. Hela hemmet tömdes på mattor igår och det känns tomt, men det glömmer vi väl så snart han kommer i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar