Leta i den här bloggen

söndag 2 februari 2014

Hästar och presenter

I fredags åkte vi till Borås. Det primära målet var en middag hos sonen och hans sambo, men vi åkte en dag innan så att vi även hann kolla in familjen Tids nya familjemedlem Cranny.

 En fin skäck från Irland är hon.
 Vi sov över i Målsryd så att vi kunde vara med att fira Ingvar på sängen dagen efter.
Han fick en i mina ögon väldigt konstig grej. Nån som vet vad det är? Det visste inte jag heller, men den har ett långt teleskopskaft och man har den för att fiska up golfbollar som hamnat i vattnet.

Hos Johan och Emma möttes vi av den här vackra dukningen. Maten som följde var lika god som dukningen var vacker. Min mor och hennes man var också med och de passade på att  fira att jag fyllt år.

Jag fick bland annat denna fina skräddarsax. Den har tidigare tillhört min styvfars far som hade textilföretag. Nu är den nyslipad och ska få jobba i min ateljé.

Johan och Emma kunde inte låta bli att tycka att det här var en passande pryl till mig och jag kan ju bara instämma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar