Leta i den här bloggen

söndag 9 februari 2014

Månadens stjärnutmaning

Jag har antagit en utmaning som heter "Sew for a change" och som handlar om att konsumera på ett medvetet och hållbart sätt. Tror nog att jag redan är ganska bra på det, men allt kan förbättras. Från början har man 75 poäng att handla för under året men man kan tjäna in mer poäng varje månad om man klarar den månadens stjärnutmaning. Februaris utmaning handlar om utrensning och det håller jag på med nu. Det går bra får jag lov att säga. Igår så gav jag bort min nya, fina Karusellsjal
Tycker att den är fin och jag la ner mycket jobb på den, men storleken funkar inte på mig. Har tagit på den ett par gånger och inte alls känt mig fin. Utmaningen när den skulle ges ett nytt hem var att komma på någon som vill ha en knallorange sjal. Men så kom jag på att finaste Lotta älskar orange.
Och hon gillade formen och storleken också. Så igår när hon var här fick den ett nytt hem. Nu har jag cirka 5 grejer till att hitta nytt hem åt innan jag är i hamn. Är du nyfiken på projektet?
Läs mer här: oh my green darling



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar