Leta i den här bloggen

måndag 10 december 2012

Godispåse



När jag igår hade gjort största delen av resårkanten på Fassettprojektet insåg  jag att jag inte behövde öppna 4 av de nystanen som jag köpt om jag bara valde lite andra färger i randningen. Har redan så mycket udda restgarner så jag vill helst slippa det.


 Givetvis så hittade jag inte kvittot, men åkte ändå till garnbutiken för att försöka lämna tillbaks. Och tack vara all teknik så ordnade det sig. Ägaren kunde ta fram kvittot om jag visste vilken dag jag köpt garnet. Givetvis hade jag inte det i minnet, men jag skrev ju här den dagen jag köpte garnet. Så det var bara att leta i bloggen så löste det sig.
 Istället för pengar så blev det en lite påse med nytt garn. Det är ju inte lätt att välja bland allt "godis" hos 2knit
men valet föll till slut på dessa. Det är samma silkegarn som jag stickar en tröja i för tillfället och det är ljuvligt att sticka i. Så nu blir det en likadan fast i vitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar