Leta i den här bloggen

torsdag 1 mars 2012

It`s back!

Det var med sorg i hjärtat jag för cirka 10 dagar sedan skickade tillbaka vår badrumsmatta. Vi älskade den båda två, men applikationerna började lossna på flera ställen och det var ju inte kul. Jag pratade med kundtjänsten hos Gudrun Sjöden och de sa att självklart ska jag reklamera den. Enda problemet var att jag hade ju köpt den på rean där och det fanns inget annat lika fint och till ett överkomligt pris i den nuvarande kollektionen. Efter ett par dagar ringde de och undrade om jag ville ha pengarna tillbaka eller en ny matta. "Jag trodde inte det fanns nån ny matta" sa jag. Men de hade hittat en enda på lagret och där satt applikationerna ordentligt fast. Jag är otroligt glad för det. Nu slipper jag jaga runt på stan efter en ny matta. Badrummet är ju så stort och det behövs verkligen en färgklick på det golvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar