Leta i den här bloggen

lördag 31 mars 2012

Helgen började bra

Igår var en osedvanligt trevlig kväll att komma hem på. Som vanligt på fredagar hade Said ,som då är ledig, handlat och donat. Han hade dessutom ordnat supergod mat som vi avnjöt i Chris och hennes dotters sällskap.
Det blev inget spelande igår, men väl roliga samtal. Och så fick jag provat på Louise. Jag har påbörjat hennes studentutstyrsel och nu kan jag fortsätta efter att jag har kollat att storleken verkar vara som den ska.

Idag skiner solen och jag ska jobba lite innan jag åker över älven för att kolla hur Danne och Johanna har fått det i sin nya lägenhet. Tanken är att försöka tima besöket med Johannas föräldrar som jag gärna vill träffa. Så det kommer alltså bli en trevlig dag idag med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar