Leta i den här bloggen

söndag 4 mars 2012

Home sweet home

Är nu hemma igen efter besöket i Målsryd. Har kört bil hem, och det var inte igår jag körde. Känns bra att ha fått göra det då man faktiskt känner sig lite osäker när det går för långt mellan varven.
Vi hade en trevlig helg med Wilma och Ida. Förutom att umgås med dom så har jag slutfört arbetet med att klä om fem fåtöljer åt Maria som ska stå i uterummet. Det är så typiskt mig att säga" Köp dom. Skitfräcka, trasigt tyg? Inga problem! Fixar jag vet du väl." Sååååå pilligt!!!! Jättesvårt att få det så snyggt som jag hade velat ha det, men Maria var nöjd sa hon så jag får ju tro på det:) Själv var jag så trött på dom så jag glömde ta en bild.

1 kommentar:

  1. Ha ha, ja man kan ångra sina kommentarer ibland! Vet att de blev jättebra!

    SvaraRadera