Leta i den här bloggen

onsdag 14 mars 2012

Dålig uppdatering här

Det är inte det att det inte händer nåt på den kreativa fronten, utan det är nog mer så att jag växelvis har fullt upp bland annat med att njuta av våren och det faktum att jag har varit irriterad och upprörd över händelser i världen. Bloggen här är ju inte tänkt som ett politiskt forum och dessutom har jag inte lust att skriva om trivialiteter strax efter det att jag läst på nyheterna om vad människorna i bland annat Syrien och Palestina blir utsatta för.

Men jag syr och jag tragglar på med min enorma blå sjal. Om inte den blir som jag tänkt mig och dessutom välanvänd så blir jag tokig. Så många timmars jobb!!! Tror nästa sticke får bli typ strumpor eller en mössa. Men det känns å andra sidan så där kul att sticka vintergrejer när det är så här ljuvligt ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar