Leta i den här bloggen

söndag 16 augusti 2015

Remake uppifrån och ner

 Det här är en klänning som mest hängt i garderoben de senaste åren. Den var på gränsen över bysten redan när jag blev helt förälskad i den. Den var helknäppt med fina tennfärgade knappar. Nu har jag blivit ännu större över det området och behövde göra nåt om jag skulle kunna använda den. Det blev en svart panel av lin mitt fram. Har använt den en dag och det kändes bra.
Och på tal om tenn och remake; Dessa två tennhalsband hittade jag på loppis när jag jobbade extra i Floda i slutet på förra året. En tia styck kostade dom och tokig som jag är i tennsmycken köpte jag båda två. Men eftersom jag redan har andra fina tennhalsband så kom jag på den eminenta idéen att göra örhängen av dom.
 De är olika, men passar ju väldigt bra ihop. Och dessutom så gillar jag så klart olika;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar