Leta i den här bloggen

tisdag 14 januari 2014

Förkylt

Det är förkylt här, men det är helt ok. Inte värre än att jag orkar sticka emellan snytningarna:) Stickar på boleron och har varit lite tveksam till färgvalet. Kändes som om det var för lite skillnad mellan färgerna. Men jag körde på en bit för att bli säker och ju mer jag stickar ju tydligare blir det att det funkar bra.
Jag har valt tyg till att ha under applikationen.

Inköpt på Tygaffären där de även tipsade mig om applikationsvliselin för att hålla det urklippta på plats. Blir nog bra när jag orkar ta mig till ateljén.

Har hängt upp min fina present också. Hade ett ställe som sett väldigt tomt ut sedan vi hängde upp den fina tavlan vi fått av Emma. 


Två fina konstverk av två fina kvinnor pryder nu vår vägg:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar