Leta i den här bloggen

fredag 17 augusti 2012

Stor frustration den senaste veckan

Vad ni än gör så handla inte av Dentally om de ringer upp er. Jag köpte tandborste av dom och sa upp abonnemanget precis som man skulle, men det har bara fortsatt med räkningar. Jag orkar inte ta alla turer i denna långa följetång här, men jag kan säga att jag har slösat bort minst 5 timmar av mitt liv i telefon med dom och andra företag som är inblandade. Såååå frustrerande att ringa och tjata, hota med press och konsumentombudsman och annat och ändå händer inget. Hoppas att samtalet till Aros kapitalförvaltning som jag ringde precis nu var det sista samtalet i det här ärendet.
Jag är ju uppenbarligen inte ensam. De tog upp Dentally på nyheterna i P3 nu på morgon. Massor av anmälningar hade trillat in hos konsumentombudsmannen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar