Leta i den här bloggen

torsdag 12 juli 2012

Rött är fint

När jag hade klätt på mig idag så kändes det som om något fattades. Jag var klädd i vitt från topp till tå. En röd väska kändes som en bra accessoar. Problemet är att jag inte har någon sådan. Men vad jag har däremot är ju en massa tyger. Hittade en väldigt fin gardinlängd som jag hittat seconhand i Majorna som passade för ändamålet. Så precis efter att jag och Said avslutat städningen så började jag klippa till och damma ner. 
 Det aprikos tyget är också secondhandfyndat och får bli foder. Nu så är den klar och den blev väldigt bra.
 Det är en kul modell som ser lite lagom stor ut när den hänger på axeln, Men den är stor som en gymbag när den öppnas upp.
Smart va? Inte ett eget påhitt, utan snodd idé.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar