Leta i den här bloggen

fredag 6 juli 2012

Marstrand

Vilken tur vi hade med vädret igår. Vi var lediga för att åka till Marstrand på en resa som vår hyresvärd bjöd på. De är huvudsponsorer av tävlingen som går där just nu; Stena match cup race. Vi är ju inte så intresserade av segling, men definitivt av vackra miljöer och hav. Det blev en trevlig och lugn utflykt.
Och jag såg den här fågeln som också tog det lugnt. Ser ut som om han solar där han sitter på väggen.
En massa båtar såg man också så klart. Stora som de här och en del som var lite mindre.
Men framför allt så var det en hel del möten med trevliga människor som gjorde min dag. Jag blev bland annat lite nyfiken när jag såg loggan för Deisys design utanför en butik. Eftersom det i Göteborg är en garnaffär så trodde jag kanske att de hade garn här med, men icke. De hade mycket annat fint och det var dottern till Deisy som drev butiken. Hon var precis lika trevlig som sin mor och syster i butiken på Avenyn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar