Leta i den här bloggen

söndag 10 juni 2012

Resultatet

 Så blev det fotat då. Har dock inte kammat till mig så det blev huvudlösa bilder. Det är ju verkligen en sån där dag då jag bara vill luffa runt i mjukiskläder och ägna mig åt läsning och pysslande. Men tillbaks till toppen; visst blev den söt? Har ju varit ett sticke som jag inte alls njöt särskilt mycket av att göra. Ville mest bara bli klar liksom. Men slutresultatet blev ju väldigt bra.
 Där bak är det knytband som håller in vidden.
Och även om materialet var vääääääldigt billigt loppisgarn (50 kronor) så är jag väldigt nöjd när inget går till spillo och det här är vad som blev över denna gång. Perfekt enligt mitt sätt att se på världen.
Nu blir det uppläggning av jeans , strykning och annat småpysslande innan jag ska samla ihop mig och ta på partyfejset. För idag firar vi att vi har varit tillsammans i 6 år genom att bland annat gå ut och äta en bit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar