Leta i den här bloggen

onsdag 13 juni 2012

Bra byte

I morse tog jag på mig ett väldigt enkelt , men sött halsband i form av en fjäril. Den hängde i ett enkelt snöre runt halsen. Jag använder den kanske 2 gånger om året och den kostade i princip inget då jag köpte den i nån butik där de sålde ut accessoarer för "ta 3 betala för en". Men det visade sig vara den  perfekta dagen för att bära den. Jag hade besök av 2 kvinnor i butiken häromdagen. De berättade att de höll på med keramik i en butik/ verkstad vid Olskroken. De var väldigt trevliga och jag blev nyfiken på vad de skapade för nåt. Så i förmiddags åkte jag dit. De hade så fina grejer och den ena hade just nu en period då hon dekorerade sina alster med fjärilar. När hon såg mitt halsband sa hon att det skulle vara perfekt att stämpla gods med. Se där; en grej som hittade sitt rätta hem. Hon fick den och jag känner mig väldigt nöjd med att den slipper ligga och samla damm bland alla mina andra smycken. Men det bästa var ju att jag fick en handdrejad, otroligt vacker kopp som tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar