Leta i den här bloggen

söndag 9 november 2014

Vernissage

Målet för dagen var att närvara vid min kompis utställning på Designformation och det har jag gjort. Väldigt trevligt att vara på den och att få vara i atelje´n över huvud taget. Har ju inte blivit så mycket med det de senaste veckorna.

 Katrins utställning handlar om skräp och det här är en del av den.
 Och här en annan del av utställningen och även allt det gottiga som bjöds.

Jag åkte dit en timma innan utställningen började för att jag tänkte jobba lite. Det slutade med att jag drog fram en massa somriga tyger som jag tänker mig att jag kan använda på vår uteplats som vi kommer att ha i framtiden.
 Hela huvudet är ju bara fullt av tankar och inredningsideér efter att vi har skrivit på kontrakt i veckan. Med det här var det väl inte så bråttom med kanske:)
 Vi har egentligen bara söndagen på oss att umgås ordentligt hela familjen nu när jag har börjat jobba lite extra. Och det gjorde vi på förmiddagen. En hyfsat lång promenad blev det och sedan lek och stoj i en rastgård.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar