Leta i den här bloggen

lördag 29 november 2014

Full rulle


Jag har ju berättat att jag jobbar extra hos min vän Malin. För det mesta så är det i outletbutiker, men emellanåt så hjälper jag till på Lilla Götafors och fixar inför olika evenemang. Så var det igår. Det är otroligt inspirerande att få jobba i denna vackra gamla bruksmiljö.
 Ja, ni ser ju.

Själv pyntar jag ju knappt alls hemma. Särskilt när det är en flytt så nära förestående. Men en ny adventsljusstake har jag satt fram och det blev så här.

Äppelgrönt fattigmanssilver köpt på Prickig katt.
Det är ju mycket jobb för tillfället och inte så mycket nöje, men vi var på glögg hos vänner igår och idag hade vi vår fina granne inne på besök en stund.

 Emmelie var här och hängde med Sesam en stund. Nu så ska jag mysa med honom lite och sedan ska jag sticka lite så att jag bli klar med den där röda koftan nån gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar