Leta i den här bloggen

söndag 2 november 2014

Ställningen

Luften har gått ur mig vad gäller att anta utmaningar. Jag har jobbat extra den här månaden och är trött över  lag och särskilt i huvudet. Men eftersom jag är en sån där människa som alltid har ett litet lager av åtgångsprodukter så har jag i alla fall inte köpt en enda hygienprodukt den här månaden. Har läst på lite om vad man ska tänka på när jag orkat. Vet inte om detta räknas som att jag har rätt till poäng, men det spelar ingen roll då jag har mer poäng än jag behöver. Hade 90,5 när månaden började. Fick hjärnsläpp och köpte nylonknästrumpor utan att ens tänka på utmaningen. 6 par gånger 3 poäng. 72,5 kvar. Köpte en massa tyg vid mitt Boråsbesök. Kan inte komma ihåg exakt hur mycket, men runt 20 meter och det var mest bomull, men i nån produkt var det nog lite syntet för töjbarhetens skull. Drar jag av 30 poäng så tror jag inte att jag fuskar. Nere på 42,5 poäng och ska försöka samla ihop mig och ta tag i nästa utmaning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar