Leta i den här bloggen

torsdag 14 augusti 2014

Svärmors gåvor

 Kolla här! Jag har sytt av det ena tyget jag fick i present av svärmor. En tunika och ett par enkla byxor i det vackra, mjuka, korallfärgade linet. Samma enkla basmönster som jag alltid använder till byxor och tunikan har jag också designat själv.

Det passade dessutom väldigt bra ihop med ulltyget jag köpte i Kinna i början av sommaren. Så det fick bli byxor det med. Behöver verkligen byxor som lämpar sig för vintern och dessa blev varma och goa.

 Älskar mönstret!
Gnällde lite på maken som tar kort där det ser ut som om det växer en tavla ur mitt bakhuvud, men är ju egentligen himla glad över att ha någon som tar kort över huvud taget. Hade ju blivit lite tråkigt med bara bilder på alster när de ligger på golvet liksom.
Och på tal om honom så har jag på mig en av hans presenter också.

Örhängen som passar perfekt i färg till linet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar