Leta i den här bloggen

torsdag 28 augusti 2014

Gladdag

Idag är jag glad och då ska man väl ha en glad klänning på sig tänkte jag.
Den är i glada färger och när jag tänker på Malin som sytt den så blir jag också glad.

 Och anledningen till all denna glädje är att jag fått en beställning på flera stycken aktivitetskuddar. Detta trots att jag inte är nån hejare på att marknadsföra mig. Men som tur är har man vänner som hejar på och hjälper till. Satu som arbetar inom äldrevården i Borås sa att hon kunde ta med en och visa för sina kolleger när de hade möte. Och detta resulterade alltså i att det direkt där och då beställdes 6 stycken.
 Har varit i ateljén nu och färdigställt de sista och skulle nu dokumentera. Och självklart ska Sesam vara med på bilden. Har fotat honom så mycket så han tolkar det som något slags inlärt kommando när jag tar fram kameran. Hans poser är ju dock så där bra. Här syns knappt vad som är fram eller bak.
Den här kudden är en av mina favoriter. Den och alla de andra är gjorda av återvunnit material och loppisinköp. till största delen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar