Leta i den här bloggen

fredag 27 december 2013

Klapparna

Lite snäll har jag nog varit för jag fick ju julklappar jag med. Av Maken fick jag ett presentkort från Tygaffären som idag har omvandlats till tyg. 

Eftersom deras rea började idag så blev det mycket tyg för pengarna. Överst ett rött ulltyg som jag ska sy en kappa i. I mitten ett oblekt lin med vackert , tungt fall som ska bli nya sommarbyxor. De beige linnebyxorna jag har nu är nog lappade minst 3 gånger i grenen. Längst fram är ett rött tyg av blandat material som är tvåsidigt. Det ska nog bli en fin klänning det.
Förutom att jag fick fina tyger så blev det en trevlig utflykt då jag och Gabriella möttes upp och handlade för att sedan mysa över en fika.
Det här fina ljuset har vi också fått nu i jultiderna och hoppas att det ska sprida lite go doft här ikväll. Tack för det lilla Elsa.

Och så har jag fått en fin tavla målad av fina Anna-Maria. Blev väldigt glad och överraskad när jag fick den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar