Leta i den här bloggen

tisdag 31 december 2013

Årets känsla: Tacksamhet

När jag läser en massa sammanfattningar överallt om året som gått så funderar jag givetvis på mitt år. Och vad jag verkligen känner då är tacksamhet. Över alla nya människor jag mött och över tiden jag spenderat med alla nära och kära. 

En stor händelse var så klart resan till Indien och Nepal.
 En massa nya bekantskaper och kul upplevelser.

Det hände magiska saker på fantastiska platser.
En annan ny bekantskap var lille Axel som kom i samma veva. Blev helt förälskad i honom ögonblickligen. Precis som i hans fina systrar.
Kul fester med fina, nya bekantskaper blev det också tack vare att min vän Maria träffat ny man som förde med sig en hel hög med sköna människor att umgås med.

Att jag tog beslutet att bli en del av Designformation är jag också otroligt glad och tacksam över. Tacka ni goa tjejer där som fick mig att ta steget.
Jag är ju sjukt lycklig lottad som har er alla nya och gamla bekantskaper i mitt liv!!!!

Kärlek till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar