Leta i den här bloggen

fredag 20 december 2013

Fina presenter

Jag fick en så fin present idag. Underbara Gabriella som hyr plats i samma ateljé som jag har noterat att jag inte har några riktiga stickmarkörer utan brukar knyta en trådsnutt till markör hade gjort dessa till mig.
Hon har ju verkligen fattat vilken min favoritfärg är också. Tack än en gång!


Själv har jag skapat en väldigt speciell presentförpackning. Yngste sonen köpte en hett efterlängtad fåtölj till sambon och jag erbjöd mig att slå in den. Det blev en jättesäck av gamla lakan och en rosett av röd manchester som tidigare varit gardin hos min syster. Upptill fyllde jag säcken med tidningspapper så att den skulle bli tjusig. Jag är nöjd med mitt jobb och eftersom de har tjuvstartat julklappsöppningen i deras hem så vet jag att hon är mer än nöjd med innehållet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar