Leta i den här bloggen

tisdag 5 november 2013

Toppendag helt enkelt

Hela förmiddagen spenderade jag med min goa mamma. Mycket trevligt prat, god lunch och allmänt mysigt. Medans vi gick runt i stan så insåg jag dessutom att jag var väldigt trendigt klädd. Och det hör inte till vanligheterna.
Den här koftan hängde nämligen i ett skyltfönster.

Och den här säkert 10 år gamla handstickade hade jag på mig. Smålandskofta från en serie koftor man kunde köpa som materialsats från Yllet är det. Och nu säljs den alltså som en maskinstickad variant.

Jag fick helt plötsligt teaterbiljetter gratis också, så kvällen har spenderats i tevligt sällskap på Göteborgs stadsteater. Vi såg "Att begära tre systrar". En helt suverän pjäs.
                                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar