Leta i den här bloggen

söndag 25 augusti 2013

Tack alla ni fina

Vilken helg det har varit! Först fick jag umgås med en av mina favoritgrabbar före och under Quizet på Bakgården. Hans föräldrar och andra fina människor var ju där också såklart, men de var inte lika goda att sniffa på.


På lördagen var vi bjudna till Maria 


 och Ingvar i Målsryd på kräftskiva. Så himla kul.. Förutom det fina värdparet var det en hel hög av underbara gamla och nya bekantskaper.
Vi lekte en hel del och alla var på och gjorda sitt bästa.

Den här stafetten var nog det mest uppskattade inslaget. Galet svårt var det. Och medans vi höll på var det en invandrad familj som stannade till och betraktade oss. man undrar ju vad de tänkte om sitt nya hemland:)

Deltagarna var väldigt kreativa och hittade på mer eller mindre bra lösningar.


Jag själv var en hejarer på den här grejen och priset blev såna här gigantiska blåmärken på insidan av mina knän.

 Ett mysigt tält var uppsatt och där satt vi och njöt av alla den goda maten.
Så här snygg utsikt hade jag. Förutom att Malin och Stefan klär väldigt bra i hatt var de otroligt trevliga.
Efter maten tog Stefan fram gitarren och underhöll oss med gitarr och sång.

Och vi hade fler som var duktiga på gitarr. 
Så tacksam över att få vara omgiven av en massa fina människor som ger mig mängder med ny energi. Tack alla ni fina som förgyller mitt liv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar