Leta i den här bloggen

tisdag 13 augusti 2013

Full fart

Det har blivit lite slarvigt med bloggandet känner jag, men det är mycket som drar. Jag spenderar så mycket tid som möjligt i ateljèn och stortrivs där. Det har tagit lite tid att få ordning på grejerna, men snart är allt där det ska. Jag har fått saker gjorda också i veckan. Bland annat är jag nästan färdig med en klänning till en god vän. Dynan till barnvagnen jag tidigare skrivit om lade jag precis en sista hand vid hemma i soffan.
Jag slängde ihop ett fodral till makens nya platta och till hans mobil. Enkla, men väldigt praktiska.


En del av min tid spenderas i min väns salong också och det är ett himla kul jobb. Prata med kunder är min grej. Personalen där är väldigt rolig så det blir många skratt också.

Skrattade gjorde jag för övrigt en hel del i lördags då vi först var hos Lotta och Stefan i Mölndals kvarnby och sedan gick vidare för en spelning på Bakgården.
Jag gosade med de Elsa och Axel.

När Elsa fick nog av gosande sprang hon runt med kameran och lyckades till och med ta ett och annat kort.


 Lotta var nyklippt och vacker som vanligt.
Och "Den allvetande pelikanen" gjorde oss inte besvikna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar