Leta i den här bloggen

fredag 9 augusti 2013

Prova nytt

                                                          Stora MixLådan


Idag så har vi fått vår första leverans från Årstiderna. Vi har tänkt länge att vi ska försöka äta mer vegetarisk mat och när vi sprang på dom i Trädgårdsföreningen och de hade ett bra erbjudande så passade vi på. Jag behöver lite inspiration och det följde med ett superfin kokbok. Så nu blir det vegetariskt ett par dagar med helt nya recept. Spännande.

Provar nytt jobb också när jag har chansen. Min vän som har salong ska åka bort i 2 veckor och eftersom jag nu är arbetslös så erbjöd jag mig att hjälpa till att hålla ställningarna där medans hon är borta. Passar mig alldeles utmärkt då det är ett otroligt socialt jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar