Leta i den här bloggen

onsdag 28 november 2012

Mot balans

Efter att under en tid alldeles ignorerat både kroppens och själens signaler så försöker jag nu att skärpa till mig och komma i balans igen. Att åka till min gamla hemstad för att umgås med fina människor var starten. Vad är väl bättre för själen än att mysa med sin älskade mamma? Att vi samtidigt ägnade oss åt textil var ju ytterligare ett plus.
 Efter det så blev jag hämtad av Maria för att kolla in när goa Wilma fick en hopplektion.
 Blomma och Wilma var på finfint humör båda två som ni ser.
 Det hade flyttat in ett par fina katter sedan jag var där sist och det är ju gott för humöret att kela med såna små söta liv.

 Frukosten idag intogs i sällskap med fina Ida, Wilma och Ingvar.
Vistelsen avslutades senare med ett par timmars häng med sonen Johan. Vi åt världens goaste pizza till lunch innan jag åkte tillbaks hem. 
Nu har jag vilat en timme och sedan badat och haft lite minispa här hemma. Lite stickning på det, så är väl dagen komplett tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar