Leta i den här bloggen

måndag 5 november 2012

1 blev 2

Förra året hittade jag en fin ulltröja på seconhand. Storleken var för liten, men jag tänkte att den kan få bli benvärmare.


 Så här såg den ut

 Och nu så har ärmarna blivit till benvärmare. Jag får inte plats med tjocka ullstrumpor i mina boots så benvärmare är ett måste då jag ofta har lite korta byxor. När jag ändå höll på och sy så blev det en väska av bakstycket på koftan också.
 Tänkte att jag skulle visa senaste hattinköpet också. Jag har velat ha en liten skopa i ett par år, men inte kunnat hitta någon till ett vettigt pris. För ett par veckor sedan sprang jag på en söt en på Åhléns. Enda problemet var att den är lite tråkig. Så en hårprydnad som jag fyndade för en tia på bakluckeloppis använde jag idag som utsmyckning. 


Nu är jag väldigt sugen på att göra andra dekorativa saker i andra färger som jag kan förgylla den med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar