Leta i den här bloggen

måndag 7 oktober 2013

Hurra!

Nu är jag lite gladare igen då jag efter mycket bök har fått ordning på fotoredigeringsprogrammet på datorn igen. Det har varit omständigt att blogga sedan det slutade funka, men nu har jag löst det efter mycket om och men. Tänk om man vore lika haj på datorer som man är på natt sticka.

Var ju tvungen att fota lite då och prova. Det här är början på en present som ska vara klar till helgen så jag får nog sätta lite fart med den. Jag stickar av rester i sockgarn från ett tidigare koftprojekt. Tycker att den här färgkombon passar en livlig och glad 2åring.

Och samtidigt lockar det här projektet. Det är ärmarna till en tunika och det är bara kullarna kvar. Jag blir nästan alltid lite manisk när jag är så här nära slutet. Jag vill ju se resultatet så snart som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar