Leta i den här bloggen

lördag 6 april 2013

Borta bra , men hemma bäst





Livet börjar så sakteliga bli som vanligt igen. När jag idag hade barnen med respektive här på lunch insåg jag hur mycket jag hade saknat dom. Vi hade väldigt trevligt över en lammstek. Det är också något som jag saknade när jag var borta; att laga mat. När man gick på marknader och såg alla fina råvaror ville man hacka och fixa. Jag har även saknat mina vänners röster, men nu har jag pratat med flera och det känns gott.
I morgon kommer det mer besök; mamma och Eje kommer på en fika och det ser jag fram emot.
På bilden är det en ny bonad inköpt i Nepal.

Men det som är allra skönast med att vara hemma igen är att få somna och vakna jämte min själsfrände.

Har var han så uttröttad av mitt berättande om resan så han var tvungen att vila en stund;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar