Leta i den här bloggen

torsdag 21 februari 2013

Working girl

Jaha, då var man arbetare igen. Visserligen bara ett par timmar om dagen, men ändå. Det känns skönt att ha lite struktur på dagarna. Det har också varit en vecka full med möten. Möten med kreativa Anna-Maria för att bolla lite ideér, möten med vänner jag inte riktigt hunnit träffa på ett tag och lite hjälp åt kompis som är i flyttagen.
Jag har inte hunnit skapa mycket, men det är ju kanske bra med tanke på de överfulla garderoberna. Jag har börjat på koftan Sylvi som jag ska sticka åt Satu. Kul stickning, men det kommer att ta lite tid innan den är klar. Det är ju inte precis ett sticke jag släpar med mig på resan.

2 kommentarer:

  1. Kul med jobbet! Är så nyfiken på koftan, visa gärna bild ;-)
    Kram Satu

    SvaraRadera
  2. Har börjat på en ärm, men förstår att du är nyfiken så jag ska fota under helgen.
    Kram

    SvaraRadera