Leta i den här bloggen

fredag 4 januari 2013

Förälskade

 Han har totalt fått oss på fall den här lille godingen. Väldigt avslappnad liten krabat som ni ser. Han har ett underbart temperament. Lugn och skäller och gnäller över huvud taget inte. Vi trodde nog att det skulle gnällas lite första natten då han faktiskt bara är 14 veckor, men icke. han sov så gott i sin egen säng.
 När jag kan slita mig från att kela med den lilla godingen så stickar jag på min sjal. Har även sytt på en tvådelad dress i linne som svärmor köpte till mig när Said var där i somras och hälsade på.
Har nästan stickat upp en härva av två och är uppe i cirka 150 cm i överkant så det blir att sticka ett tag till. tänker att det ska bli cirka 250 cm så att jag kan korsa den fram över bröstet och knyta den bak i ryggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar