Leta i den här bloggen

söndag 6 maj 2012

Underbara ungdomar och loppisfynd

Wilma Skrev så fint om mig idag att jag blev rörd. Vilken tur jag har som har flera "extrabarn" i mitt liv.
Innan jag satte mig vid datorn och såg det hon skrivit var tanken att blogga om dagens loppisfynd och det kommer här.
 Jag hittade finfint bomullsgarn och en liten smidig vinda. Den jag har nu är lite trasig så det var ju perfekt.
Jag hittade dessutom den här vackra tennbroschen. Det var på bakluckeloppis på Slottskogsvallen som fynden gjordes.

Sedan åkte jag till Borås. Och när jag började gå in mot centrum och möttes av den här i princip tomma gågatan så kom jag verkligen ihåg varför jag flyttade härifrån.
Nu har jag spenderat kvällen hos mamma och i morgon så ska jag klippa mig och äta lunch med Johan innan jag åker hem till Götet igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar