Leta i den här bloggen

lördag 19 maj 2012

Hall makeover

Efter målning kommer nu det roliga jobbet att dekorera i hallen. Jag har en gedigen samling sjalar som jag gärna har framme eftersom de är så vackra och på Granit hittade jag en smart upphängningsanordning som jag har spänt runt den tråkiga, vita klädkammardörren som dominerar vår hall. Och så här blev det
 En annan grej jag länge har velat ha hängandes i mitt hem är tavlor målade av Malin Leijonberg. Bara för att man blir så glad och peppad av att se dom. Dessa två föll valet på när jag var inne på Prickig katt idag.

 Men igår så fick jag en annan grej som jag också vill exponera nånstans. Och nu börjar det bli trångt:) Johan var ju här och vi var inne på Fossils butik. Jag älskar deras klockor och nästan ännu mer burkarna de levereras i. Sonen köpte en plånbok och jag småpratade med expediten. Det slutade med att jag fick en kartong med vykort i och de tilltalade mig verkligen precis som burkarna. 
Visst är de fina? Får se var jag ska sätta upp dom.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar